آریاناآریانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

آریانا پرنسس مبارز

نظرات (10)

مامی الی
3 دی 93 9:54
عزيزم يلدات مبارك. چقدر مامان باسليقه اي داري. ميز خيلي شيك و زيبايي چيدن دستشون درد نكنه.
مامان آریانا
پاسخ
ممنونم خاله مهربون ضمنا شما با سلیقه هستید که کیک یلدا رو خودتون به اون قشنگی درست میکنید ... من که خیلی تنبلم همیشه حاضری میخریمآریای عزیزم راببوسید
عاطفه و بهزاد
5 دی 93 10:18
سلام ممنونم که به من سر زدید و از پیام پر از مهرت متشکرم من به خدا سپردم و واقعا از اینکه یک فرشته کوچولوی بهشتی دارم که قراره شفاعتم روبکنه ناراحت نیستم ولی گاهی دلم میگیره آخه دوماه ونیم باهاش زندگی کردم بازم ممنون که اومدی پیش خدا ایشالله آریانا رو صدوبیست سال سالم و شادواست حفظ کنه
مامان آریانا
پاسخ
سلام عزیزم میوه صبر خیلی شیرینهانشاا... به زودی خبرهای خوب ازت میشنویم
رویا
5 دی 93 17:54
سلام عزیزم چه یلدایی .. چه دخمل و پسر زیبایی
مامان آریانا
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت
مامان لیلی
7 دی 93 9:06
یلداتون مبارک..... الهی همیشه شاد کنار هم زندگی کنید و همیشه کوچولوهای خوشگلتون همینطوری کنار شما بخندنآمین
مامان آریانا
پاسخ
ممنون خاله مهربونمرسی از دعای قشنگتون من هم برای شما وخانوادتون آمین میگم
مامان لیلی
7 دی 93 9:17
راستی خانومی اون آقا پسرکوچولو، پسر شماست؟؟؟؟؟؟؟
مامان آریانا
پاسخ
نه... پسرخواهرم هست که خیلی دوستش دارم...منم مثل شما یک دردونه دارمانشاا... خدای مهربون خودش حافظ دردونه هامون باشه
عمه فروغ
7 دی 93 12:29
یلداتون مبارک عزیزم ان شاا.. عمرت و شادی هاتون به بلندای یلدا باشه ان شاا... دراین روزهای سرد آشیانتون از عشق و محبت گرم باشه آریانای نازنین رو هم از طرف من ببوسید با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید
مامان آریانا
پاسخ
ممنونم فروغ جان واقعا ممنونم از دعاهی قشنگت من هم برای شما وخانواده محترمتون و فرشته نازتون آرزوی سلامتی وشادی دارمحتما عزیزم منم خوشحال میشم
مامان سمیه
12 دی 93 22:18
سلام دوست گلم. دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه رای بدین،منتظر محبتتون هستیم.لطفا عدد111 رو به1000891010پیامک بزنین؛یه دنیا ممنونم
مامان عاطفه
14 دی 93 16:25
سلام چه مامان باسلیقه ای و چه میز قشنگی
مامان آریانا
پاسخ
سلام عزیزم ..ممنونم گلم
مامان عاطفه
14 دی 93 16:26
مایل به تبادل لینک هستید؟ اگر مایل بودید خبرم کنید. ممنون
مامان آریانا
پاسخ
سلام حتما .. خوشحال میشم
مامانی
21 دی 93 11:49
یلدات مبارک چه سفره یلدا قشنگی
مامان آریانا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم یلدا به شما و خانوادتون وکوچولوهای نازت هم مبارک باشه