آریاناآریانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آریانا پرنسس مبارز

خاطره میشود

1393/10/17 11:57
نویسنده : مامان آریانا
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربانم  شکررررررر ...  زمان درحال گذر است ... ومن تمام سعیم را میکنم قدردان این لحظات  که با  فرشته  نازنینم  میگذرونم   باشم   

دارو ندارم  ... دوست دارم از کودکیت لذت ببری ... چون  میدونم  تا به امید خدا  بزرگ بشی  وخانم  موقری باشی  وقت بسیار است ...

از اینکه  انقدر مستقلی  و دوست داری روی پای خودت بایستی لذت  میبرم   ... قاشق را برعکس دستت  میگیری  و غذات رو خودت میخوری  ... ناگفته نماند که بیشتر حجم قاشق را روی پیشبندت  میریزی ...  تلاش میکنی لباسهات  را خودت بپوشی 

کاپشنت رو برعکس تنت  میکنی   ... کفشهاتم  لنگه به لنگه ...

نازنینم  بهت اجازه میدم  درکارهای خونه به من  کمک کنی .. قاشق وچنگال  خودت را سرمیزغذا میاری  ... بعضی وقتها هم یک دستمال  گردگیری برمیداری  و  روی صفحه تلویزیون را پر لک میکنی   ...

عروسک  ملوسم ... وقتی لباس مرتب پوشیدی و موهات را گل سر زدیم میای جلوی ماراه میری  که ما شمارو تشویق کنیم  و از خوشگلیت تعریف کنیم  ... وشما ازاین موضوع  خیلی  لذت میبری ...

هروقت من  کتاب  دستم میگیرم  ... شما هم کتابات ومیاری  وازروی اون  بازبون شیرین  خودت  عکسهای  توی کتاب را برام  توضیح میدی  ... با چیدمان  پازلهای ساده  ولگو آشنا  شدی  ... وقتهایی که مامان  سرکار میره توی خونه   خودت رابا اونها سرگرم میکنی ...

برگ گلم ... وقتی  زمین میخوری  ... دستت را نمیگیرم  ... با اینکه تمام وجودم  ازدرون میلرزد ... این را میدانم که  توباید محکم باشی  وروی پای خودت بایستی   ...

مهربانم ... بعضی اوقات دست کوچولوت را روی صورتم  میکشی  وناز میکنی  (میگی  ..نا ... نا  ... یعنی نازناز) ..وهمین  تمام خستگیم رو میگیره  ...   انگار تمام خوشیهای دنیا مال منه ...

گل نسترن  مامان  ... تمام  حرکات  ورفتار من را زیر نظر داری  و سعی  میکنی تقلید کنی .. با کفش پاشنه بلند مامان  راه میری ... روسری و چادر نمازم  که همیشه وسط   خونه  افتاده روزی صدبار  به سختی  سرت میکنی  و مثلا نماز میخونی

... با اینکه  مامان جون برات یک چادر کوچولو درست کردن  ... اصلا به اون نگاه نمیکنی ... فقط  چادر مامان را دوست داری ... از سرکار که برمیگردم  ... وقتی میخوام دست وصورتم رابشورم  ... میای  میگی  آنانا (یعنی  اول آریانا)  منم  اول دست وصورت شمارو میشورم ...

عاشق  لاک هستی  ...به  لاک  میگی  ..لا.. تا حالا 2تا از لاکهای مامان رو شکوندی ... ماشاا... از همه سوراخ وسمبه های اتاق مامان هم مطلعی ... هرروز یک لاک میاری و میگی  لالالا... (یعنی برام لاک بزن ) ومنم هرروز یکدونه از ناخنهای پاتو

لاک میزنم  ... اما هنوز به خودت اجازه نمیدی  تقاضای  رژ لب بکنی .... احساس  میکنم میفهمی که اجازه اون کارو فعلا نداری ...

روزهایی  که من خونه هستم   ... صبح که از خواب پا میشی با لبخند میای تو بغلم ... ولی  ظاهرا روزهایی که ما نیستیم ..صبحها بهونه مارو میگیری...

خانوم کوچولو... هرچقدر  سعی میکنم بهت یاد بدم ریخت و پاشهات  را جمع کنی.. فایده نداره ... البته فکرمیکنم  هنوز خیلی زوده ...

وقتی موسیقی  شاد پخش میشه ... بلندمیشی و میرقصی  و سعی براین داری که حتما دست مارو هم بگیری  و در شادیت شریک کنی ...

سامی جون  را خیلی  دوست داری میتونم  بگم درحال حاضر از همه بیشتر ... به سامی میگی (آبا ... ) ومنهم  عاشق هر دوی شما ...( خدایا خودت حفظشون کن ) .. با سامی همبازی هستی ... اگه سامی غذا بخوره  توهم خوب غذا میخوری  ... بخوابه

توهم میای پیش من و میگی لالا ..(یعنی منم  بخوابون) ... دوست داری  با اسباب بازیهای پسرونه  بازی کنی  تا دخترونه کلا به اسباب بازیهای  سامی علاقمندی  ... هروسیله  ای که  سامی  برمیداره  میخوا ی به زور ازش بگیری ...

هر خوراکی که  داری  دوست داری با بقیه  تقسیم کنی  ... وقتی از دستت نمیگیریم  ..به زور تو دهان  من وبابا میگذاری ...

لجبازی میکنی  ... از بهترین ظرفهای مامان  توی  بوفه برمیداری در طرفت العینی  با ضرب روی زمین میندازی  ومیشکنی ... با این حال فقط  عاشقانه  نگاهت میکنم  و  میخندم ....

 

گل نرگسم  حرف زدنت  خیلی  شیرینه ... خیلی نامفهوم حرف میزنی ... وقتی  از موضوعی  حرص میخوری ... با لهجه تورکی استانبولی   میگی  (آلله آلله ... یا آلله ربی ) .. یا میگی  evet )یعنی  بله ) یا (hadiیعنی  زودباش) ... تلفن را از دست

من  یا بابا میگیری  میگی ( الووووووو. آنی ... یعنی  الو آنه (مادر بزگت را صدامیزنی) ) ... میگی (مسهاک  یعنی  مسواک  .. آبلالو یعنی آلبالو ... آلاب لو یعنی I love you ... ایتون یعنی زیتون ... ایدو یعنی گردو ... نانایی یعنی آناهید ...

مامان مو یعنی مامان جون  ...بابابو یعنی باباجون ....  بهدوز یعنی بهروز ...جوجه یعنی گوجه...ایب یعنی سیب ...بیرینج یعنی برنج ...


 

کیک تولد مامان را فوت می کنی ...

 

 

پسندها (19)

نظرات (12)

عمه فروغ
17 دی 93 12:12
عزیزم هزار ماشاا.. به آریانای عزیزم کلی از خوندن کارهات و شیرین زبونیات لذت بردم .فدای این خانم کوچولو مستقل
مامان آریانا
پاسخ
ممنونم فروغ جان شما همیشه به ما لطف دارید خورشید خانم راببوسید
عاطفه و بهزاد
17 دی 93 12:31
سلام مامان مهربون آريانا به لطف شما و خيلي از دوستان اين روزا حالم بهتره و دارم به وجود ني ني بعدي فكر ميكنم دوست دارم ارتباطاتمون ادامه پيدا كنه ايشالله خدا آريانا رو سالم و شاد برات حفظ كنه خيلي ماهي
مامان آریانا
پاسخ
سلام دوست نازنینم از صمیم قلبم خوشحالم که بهتر هستیداین که الان به نی نی دیگه فکرمیکنی یعنی امید به خدای رحمان ورحیم و خدای مهربون هیچوقت بنده هایی مثل شما رو ناامید نمیکنه انشاا... به مصلحتش بزودی خبرهای خوب میشنویم
مامان عاطفه
17 دی 93 13:18
ای جانم فدای حرف زدنش. شیرین زبون عاشقتم راستی تولدتون مبارک
مامان آریانا
پاسخ
ممنونم خاله جون شما لطف داریدعروسک خانوم راببوسید
خاله عاطفه
17 دی 93 16:53
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامان آنیسا
20 دی 93 7:43
تولدتون مبارک عزیزم بوس واسه وروجک شیرین زبون
مامان آریانا
پاسخ
ممنونم خانم گل شما لطف دارید شماهم دختر گلتون را ببوسید
مامی الی
20 دی 93 8:18
فنچولك شيرين و دوست داشتني 2 سالگيت مبارك انشااله 120 سالگيت خوشگل خانم.
مامان آریانا
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم خاله مهربونم آریا جونم را ببوسید
مامانی
21 دی 93 11:51
ماشاالله به دخمل نازمون کلی با شیرین زبونیهاش و کاراش کیف کردم فدات بشم که عاشق لاکی و از همه سوراخ سومبه های اتاق مامانی خبر داری در مورد وبلاگ تبسم چون من تاریخ مطالب رو جابهجا میکنم احیانا به این دلیل هست که واسه نمیاد وبلاگ رو بروز کردم
مامان آریانا
پاسخ
ممنون از لطفت خانمی ... تبسم گلی رو ببوسیدحتما سرمیزنم
مریم مامان شاینا
21 دی 93 21:46
عزییییزم فدای شیرین زبونیهات وااااااااااااای خدای من لاک ناخونش رو نگاه کن نازگلم همیشه سلامت و تندرست باشی .تولد مهربان ترین مامان دنیا هم مبارک
مامان آریانا
پاسخ
ممنون از لطفت دوست گلم... انشاا... خدا شاینای قشنگم رو هم حفظ کنه... فرشته نازنینم را ببوسید
aida
23 دی 93 15:34
سلام به شما و پرنسس مبارز شما. منم مامان یه مبارزم با 53 روز مبارزه تو بیمارستان. الته خودت که میدونی این مبارزه حالا حالاها ادامه داره. http://madaraneh92.blogfa.com/1392/07 وقتی دیدم شرایط گل دختر شما هم مثل دختر منه کل وبلاگت رو خوندم. لحظه به لحظه ای رو که نوشته بودی رو حس کردم... اونجا که گفتی " خدای مهربان معجزه هایی شبیه تورا به مادرهایی هدیه میدهد که میداند توانایی وصبوری بیشتری دارند ومن همیشه پروردگارم را برای اینکه مرا لایق داشتن تو وبه ثمررساندن تو دانسته شکرمیگویم" خیلی گریه کردم. یعنی واقعا اینطوره یا برعکسه !!!!!! هیچ کس نمی تونه نگرانیها و شرایط ما رو درک کنه. خیلی قشنگ نوشت بودی توکل به خدا... انشاالله خدا عاقبت به خیرشون کنه... اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم تا راحت تر باهم در ارتباط باشیم. آریانا جون رو ببوس.
مامان آریانا
پاسخ
سلام دوست خوبم ... خوش آمدید ... باکمال میل شما رو لینک کردم ...فورا هم اومدم وفرشته نازنینت رو دیدم ... خدا انشاا... حفظش کنه ... ببوسیدش ... تولینک دوستان من شاینا جون هم مثل فرشته های من وشماست ...دوست خوبم همانطور که گفتید به امید خدا مبارزه ادامه داره ... اما ما نگرانی بیهوده داریم چراکه پروردگاری که صاحب این فرشته هاست خودش میدونه چطوری از بنده های به ظاهر کوچولو ولی باروحهای بسیار بزرگ صاحبداری کنه ... منم نمیتونم نگرانیم را کتمان کنم .. اما به مرور زمان متوجه میشم که از نگرانی من کاری درست نمیشه وفقط دارم خودم را ازبین میبرم ... شخصا چون دخترم خیلی زود بدنیا اومد سختی های بسیار زیادی را متحمل شدم .. ومن به جرات میتونم بگم خیلی وقتها کم آوردم که واژه کمیه ... تموم شدم ... اما...به این نتیجه رسیدم که میوه صبر شیرینه .. خلاصه فکرکنم من وشما زیاد حرف برای هم داریم ...از آشناییت خوشحال شدم ...
رویا
24 دی 93 18:29
ممنون مامانی مهربون و تولد خودتم مبارک [قلب
مامان آریانا
پاسخ
مرسی عزیزم
رویا
24 دی 93 18:29
لینکت میکنم
مامان آریانا
پاسخ
لطف داری گلم منم شمارو لینک کردم
مامان آرتین
5 بهمن 93 9:07
دوست عزیزم خدا گل زیباتو سلامت برات حفظ کنه
مامان آریانا
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم خدا آرتین عزیزم را هم حفظ کنه