آریاناآریانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

آریانا پرنسس مبارز

خاله مهربون دوستت دارم

1393/8/5 11:21
نویسنده : مامان آریانا
1,435 بازدید
اشتراک گذاری

همه هستی مامان . مرخصی خانم های کارمند برای نگهداری ازبچه هاشون 9ماهه ومن به خاطر تو یکسال ویک ماه مرخصی استفاده کردم ولی به دلایلی با ادامه مرخصیم موافقت نشد ومن بابت این موضوع خیلی ناراحت ونگران بودم چون با13سال سابقه کار وشرایط خوبی که داشتم باید همه جوانب را در نظر میگرفتم وحقیقتش به کسی اعتماد نداشتم که تورا بهش بسپرم  وبه همین دلیل تصمیم به استعفا گرفتم وروزی که برگه های استعفا را از اموراداری برای امضای نهایی تحویل گرفتم شکر خدای مهربون خاله اکرم قبول کرد که مواظب توباشه ومن چون با روحیه صبور ومهربون وقلب رئوفش آشنا بودم میتونم بگم تنهاکسی بود که بهش اعتماد کردم وباکمال میل قبول کردم که خاله اکرم مامان دوم توبشه والان که دارم مینویسم یکسال از ماجرا میگذره خدارو شکرمیکنم که  ترا به دستهای مطمئنی سپردم . دخترم خاله جون مثل بچه های خودش شایدم بیشتر به فکر توهستش وبه تومیرسه اگه تومریض شدی کمترازمن نگران نشد وروزی که خوب شدی بیشترازمن خوشحال شد نمیدونم خاله جون تاکی قراره ازتو نگهداری کنه  ولی اینو بدون که باید همیشه قدردان زحماتش باشی  و مثل مادرت دوستش داشته باشی . منو آریانا امیدواریم که پسرهای گلش (امیرعلی وسامیار) درزندگی به بهترین درجات برسند وخاله جون  و دایی محمدرضاهم  به لطف خدا باتن سالم شاهد این افتخارات باشن

 

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (1)

mamooshak
19 آبان 93 14:44
خدا رو شكر كه شخص مورد اعتمادي رو پيدا كرديد من مجبور شدم اميرعلي رو از 6 ماهگي مهد بزارم و از اين بابت خيلي اذيت شدم البته يه شانسي كه داشتم مهد خود اداره بود بهش سر ميزدم و شيرش ميدادم ولي به هر حال سخت بود خدا رو شكر كه دختر نازم تو اين سن به مهد نرفت
مامان آریانا
پاسخ
سلام عزیزم خدا گل پسرتون رو حفظ کنه بله خدارو شکر ایشون واقعا از من بیشتر به دخترم میرسه ولی خوب درغیر اینصورت واقعا مهدکودک بهترین گزینه هست واینکه مهد اداره خوب به مراتب بهتر . ولی با همه این حرفها اول وآخر باید به خدا بسپریمشون.ضمنا ازآشناییتون خوشحال شدم وخواستم به وبلاگتون سر بزنم ولی ازطریق ایمیلتون نشد