آریاناآریانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آریانا پرنسس مبارز

سفر به کشور باباجون

1393/9/10 11:39
نویسنده : مامان آریانا
572 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم  ... تابستان 93 مامان تونست 15روز مرخصی بگیره وبرای عید فطر  ترا به دیدن خانواده

پدریت بردیم  وبه دلیل اینکه عید فطر از اعیاد اصلی کشور ترکیه است  خیابانها و

اماکن  عمومی  جو بسیار قشنگی داشت ... آنه جون   با برنامه ریزی  خیلی سعی کردن که به ما خوش بگذره و به خاطر ما مهمان هم دعوت کرده بودن ...

خلاصه  دوروبرت خیلی شلوغ بود و خیلی خوش گذشت  (عمو های عزیز و آیسوهان

خانم و دوقلوهای نازشون و خاله نشئه  وپسرهاشون  ) ... شما هم برخلاف  تصورم  خداروشکر  با صبوری  همه  جا باما  همراهی کردی...

آنا و  اولاش  دوقلوهای آیسوهان جون   و آریانا

آریانا و   آدا جون (اقوام پدری )

آریانا  با عمو امید

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان علی
10 آذر 93 12:16
امیدوارم همیشه به سفر و خوش گذرونی باشه دیدن اقوام پدری هم لذت داره
مامان آریانا
پاسخ
ممنون عزیزم چقدرخوب که گل پسرتون هم وبلاگ داره ازاینجا معلومه که مامان پرانرزی و مهربونی برای هردوشون هستی خدا قوت خانوم
مامان نوشین
10 آذر 93 15:16
________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ حتما به وبلاگ اوا جونم بیا
مامان آریانا
پاسخ
سلام خوش آمدید دوست خوبم حتما میام برای دیددنتون
مریم مامان شاینا
14 آذر 93 19:21
عزیییییییییییییییییییزم شاینای منم مثل آریانا ی خوشگلم متولد 91 با وزن 930 گرم بود
مامان آریانا
پاسخ
سلام مریم خانممن پرستو هستم یکبار باهم تلفنی صحبت کردم فکرکنم منو یادتون رفته کلی با سوالاتم مزاحمتون شده بودم کلا ایده وبلاگ نویسی برای دخترم را هم از وبلاگ قشنگ شاینای عزیزم گرفتم من از طرفدارای پروپاقرص شاینا جونم هستم ضمنا به محض اینکه تونستم وبلاگ برای دخترم درست کنم آمدم به وبلاگ شایناجون وسرزدم وتوقسمت نظرات خودم را معرفی کردم اما مثل اینکه متاسفانه نظرم براتون ثبت نشده بود ویاچون ناشی بودم درست نفرستاده بودمبه هرحال خیلی خوشحالمون کردیدخانوم
مامی الی
15 آذر 93 11:11
هميشه به سفر و گردش آريانا خانم زيبا و دوست داشتني.
مامان آریانا
پاسخ
مرسی خاله جونم روی ماه آریا جون رو ببوسید